שיפוצניק מומלץ באזור המרכז

שיפוצניק מומלץ באזור המרכז

שיפוץ הבית: מאיפה להתחיל בעת שיפוץ בית

כל שיפוץ מוצלח של הבית הוא תוצאה של תכנון מומחה. השתמש במדריך שלנו לייעוץ לגבי כל שלב של שיפוץ בית, כדי להבטיח שהוא יעבוד בצורה חלקה, בטוחה ותכנונית

שיפוץ הבית עם סלון כהה כהה עם מבטאים צהובים וספה אפורה
(אשראי תמונה: ג'רמי פיליפס)

שיפוץ בית הוא דבר לא פשוט לאנשים שאוהבים אתגר, ובית יפה! וגם, שיפוץ הבית כשיטפלו בו כראוי ישתלם, במיוחד אם אתם מתכננים לגור בנכס לאחר השלמתו.

כמו בכל פרויקטים של שיפוץ הבית, שיפוץ הבית מגיע עם הרבה תכנון ועבודה קשה, אבל זו דרך פנומנלית להפיח חיים חדשים בבית ישן, זה ישים את חותמך על הנכס ושלא לדבר, מוסיף זה ערך.

השתמש בקשורי הקישור מימין לדף זה כדי לדלג ישירות לשלבים האישיים של רשימת הבדיקות לשיפוץ הבית להלן. וכאשר אתה מוכן לדבר על תקציב, יש לנו מדריך נפרד על עלויות שיפוץ הבית לכל סוגי הפרויקטים השונים.

וירוס הקורונה: מה העדכני ביותר בנושא עבודות בנייה?

ראינו שיותר ויותר עובדי בניין חוזרים לאתר במהלך השבועות האחרונים, ועכשיו, כאשר הגבלות הנעילה יוקלו, פרויקטים של שיפוץ הבית של אנשים יכולים באמת לחזור למסלולם.

אין צורך לומר שכל קבלן ובונה שנכנס לביתך (אם תפוס) צריך לכבד את תקנות ההתרחקות החברתיות וההיגיינה העדכניות ביותר כפי שנקבעו על ידי הממשלה.

כיצד למצוא נכס לשיפוץ

שיפוצניק מומלץ באזור המרכז – נכסים בשלים לשיפוץ מתוארים לעתים קרובות כ'צריכים מודרניזציה 'בפרטי סוכן העיזבון. זה יכול להיות כל דבר, החל ממטבח חדש וכמה תיקונים קוסמטיים ועד להסרת העץ שצומח בטרקלין. אז לפני שאתם מחפשים בית, הגדירו את התקציב שלכם והחליטו מה רמת העבודות שאתם שמחים לקחת על עצמכם.

אולי אפילו גילית פוטנציאל בבית מקומי שאינו זמין כעת בשוק. נדיר-אך לא נדיר-שאנשים שלא חשבו למכור עשויים לשעשע את המחשבה לאחר מכתב מנוסח היטב מצד בעל עניין.

מטבח עם גג משופע מזוגג ודלתות הזזה המובילות לגינה

שיפוץ הבית – פרויקט מטבח מוצלח

(אשראי תמונה: פיונה ווקר-ארנוט)

כיצד להעריך את הפוטנציאל של פרויקט שיפוץ

אז איך אתה מוודא שלא נתקלת בבור כסף כשזה מגיע לשיפוץ הבית? לפני הרכישה, בצע תמיד סקר לבדיקת מצב הנכס. זה יבוצע על ידי חבר המכון המלכותי למודדים (RICS) שיגיב על מה צריך לבצע תיקונים ומשם תוכל להעריך את העלויות הנלוות לכך.

עם זאת, לפני שאתה בכלל שוקל להציע הצעה (או אולי לפני שאתה בכלל שוקל להזמין צפייה) יש כמה דברים שהעין הלא מאומנת יכולה לשים לב אליהם.

המיקום הוא (כמעט) הכל

האמרה הישנה אומרת שאתה צריך לחפש את הבית הגרוע ביותר ברחוב הטוב ביותר וזו עצה מצוינת לכל מי שמחפש מציאת שיפוצים. לא משנה כמה מדהים תעשה את הנכס, הוא יכול להיות טוב כמו השטח שבו הוא נמצא, לכן בדוק את השירותים המקומיים, בתי הספר ומתן שטחים ירוקים. שיטוט של רחוב גוגל ברחוב ייתן לך תחושה של המקום וידגיש כל דבר לא נעים.

שימו לב לכל דבר שיעלה הרבה תיקון

תיקון גג יכול להחזיר לך כמה דולרים אז בדוק אם יש רעפים חסרים/פגומים או סימנים של עצים משתחווים. חסר אריחים יכול להיות גם בעיות בפנים אם מים דולפים. Windows יוסיף הרבה גם לתקציב השיפוצים שלך. ייתכן שתרצה לשדרג זיגוג יחיד לכפול, ולהפחית את אובדן החום ואת עלויות הפעולה בתהליך. אך זכור לשמור על חלונות תקופתיים אופייניים אם תוכל.

איך נראים בתי השכנים?

האם השינויים המתוכננים שלך יהיו בהתאם לשאר הרחובות? האם הם עשו שיפורים בבתיהם שיעבדו על שלך? לבסוף, האם הבתים מתוחזקים היטב ומראים כי כולם מתגאים בנכסיהם?

האם יש מרחב הרחבה?

אם הבית אינו גדול מספיק לצרכיך, שקול כיצד תוכל לשנותו כדי לתקן זאת. ייתכן שתוכל להמיר בקלות שטח קיים כגון המוסך או הלופט. המרת לופט פשוטה היא מאוד משתלמת אם המגרש מאפשר זאת. לחלופין, הגינה עשויה להיות גדולה מספיק בכדי שיהיה לה מקום להרחבה אחורית תוך השארת שטח חיצוני גדול ליהנות. שוב, בדוק את הנכסים השכנים כדי להצביע על מה שאולי אפשרי.

האם הוא יזדקק לשיפוץ מקיף?

יש כל כך הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר בית, אבל אם העלות של זה תהיה גבוהה מאוד ותגביל את ההחזר על ההשקעה שלך, יתכן שזה לא הנכס עבורך. במקום זאת חפש משהו קרוב יותר למה שאתה צריך מבחינת גודל ופריסה.

האם יש לו חימום וחשמל מודרניים?

זה לא חייב להיות שובר דילים, אבל אם הבית צריך חיווט מלא ו/או חימום מרכזי מותקן, תסתכל על עוד 3,000–5,000 ליש"ט לכל עבודה, עבור בית ממוצע עם שלושה חדרי שינה. סימנים של חשמל מיושן הם קופסת נתיכים מיושנת עם נתיכים קרמיים ומתגי ברזל יצוק; כבלים מותנים על פני השטח; כבלים שחורים או מבד; מתגי בקליט ושקעים מיושנים. קרא עוד על שדרוג חשמל בבית ישן .

(אשראי תמונה: ג'ודי סטיוארט)

שיפוץ בית: שלב אחר שלב

באיזה סדר אתה משפץ בית? לאחר שמצאת ורכשת פרויקט מתאים לשיפוץ הבית, עליך לוודא שתעקוב אחר הרצף הנכון של עבודות שיפוץ הבית, לקבלת התוצאות הטובות ביותר האפשריות. השתמש ברשימת הבדיקות שלנו כדי לבצע את הבחירות הטובות ביותר.