החלפת מסך למחשב

החלפת מסך LCD למחשב נייד עם בעיות תצוגה

מסך LCD למחשב נייד / מחשב נייד / בעיות תצוגה:
תסמיני כשל בתאורה אחורית LCD למחשב נייד:
  • LCD עמום או כהה למחשב נייד
  • מסך מחשב נייד מהבהב
  • תמונה חלשה על גבי LCD
  • LCD אדום או כהה למחשב נייד
למה זה קורה:
תאורה אחורית של LCD למחשב נייד מורכבת ברובה מארבעה חלקים שונים: מהפך למחשב נייד, מנורת LCD למחשב נייד (CCFL), כבל מהפך ומתג החלפה. כישלון של אחד המרכיבים ייתן תסמינים דומים. אין דרך אחרת לגלות מה יכול להיות לא בסדר כל עוד אינך משתמש בציוד בודק. הגורמים האפשריים לכשל במנורה הם עידן המחשב הנייד, המשך השימוש ב- LCD. כישלון מהפך נובע בעיקר משינוי במקור החשמל ל- LCD או למחשב נייד. לפעמים שבירה פיזית והשפעת לחץ גורמים גם לכשלים בתאורה אחורית. בעיות מתג-מתג נפוצות מאוד במחשבים ניידים של HP ו- Compaq. מתג המתג מופעל על מתג כיבוי שמכבה את האור במסך המחשב הנייד כאשר לוח המחשב הנייד סגור. כבל מהפך הוא אוטובוס שעובר מלוח אם למהפך. תפקידו של כבל המהפך הוא להעביר חשמל מלוח האם למהפך. סיבה אפשרית לכשל היא ההשפעה הקשה של לחץ או שבירה על המחשב הנייד מכיוון שהכבל נמצא בצד הפנימי של המחשב הנייד ובדרך כלל אינו נקרע עם הגיל. במקרים הגרועים לוח אם רע וכבל LCD לא תקין (כבל פלקס) עלול לגרום גם לכשל בתאורה האחורית.
תסמינים נפוצים של כבל LCD למחשב נייד:
  • LCD לבן למחשב נייד
  • תמונה נעה, מטלטלת או מעורפלת
  • פסים על LCD המחשב הנייד
  • תמונה מטלטלת או מעורפלת על גבי LCD
למה זה קורה:
לרוב כאשר כבל LCD משתבש הוא מפסיק להעביר נתונים למסך. במקרים כאלה LCD מופיע רק תאורה אחורית פירושו שהמחשב הנייד עדיין ידליק, אך לא תהיה תמונה. המסך נותר לבן או אפור מכיוון שאין נתונים שנאספו ל LCD. במקרה כזה, צג חיצוני חייב להציג תמונה. כבל LCD שבור עלול לגרום למסך עמום או כהה שכן – בחלק מהמותגים של מחשבים ניידים קצה אחד של כבל הגמיש מחובר למהפך. תמונות נעות, מטלטלות או מעורפלות הן גם תסמינים שכיחים של כבל LCD שבור. ישנם 50% מהשינויים בהיותם בעלי מסך LCD רע כאשר ה- LCD מאיר לבן (כאילו אין נתונים). קשה לקבוע כי המסך הוא נושא או בעיה בכבלים כל עוד חלקים אינם מוחלפים או שלא משתמשים בכלי בדיקה.
דרך היצרנים:
רוב יצרני המחשבים הניידים לא מוכרים חלקי מסך. קרוב לוודאי שיוצעו לכם להחליף את כל מסך ה- LCD והוא יכול להיות יקר כמו המחשב הנייד החדש עצמו. חלק מהלקוחות שלנו הוזמנו מעל 2000 ש"ח בגין החלפת המסך.
מה אנחנו עושים:
מחשבים ניידים הידועים כחברה המספקת תיקונים באיכות גבוהה במחיר סביר מאוד. בעיה אחת יכולה לגרום לאחר והיא מקשה על האימות. לעיתים קרובות ייתכן שיהיה צורך להחליף חלקים מרובים מכיוון שמעגלים קצרים בחלק אחד עלולים לגרום לכשלים בחלקים אחרים. יש לנו כלים מיוחדים שיעזרו לנו למצוא את התקלה העיקרית ולזהות אילו חלקים יש להחליף על מנת לפתור את הבעיה. אנו יכולים גם להחליף את הברכיים הפלואורסצנטיות בתוך לוח ה- TFT LCD. היו לנו לקוחות שהאמינו שהם יכולים להחליף את המנורה בעצמם – מאוחר יותר הם חזרו וביקשו מסך חדש מכיוון שהרסו את הישן שניסה להחליף את המנורה של CCFL. זהירות – מנורת CCFL דורשת 700-1000 וולט בכדי לפעול כראוי !!! סוג זה של תיקון מסוכן ועדין ביותר ויש לבצעו רק על ידי איש מקצוע מנוסה עם כלים מיוחדים.
כמה:
אנו נודיע לך על תמחור מדויק לפני תחילת תיקונים או שירותים ואימות זה אינו כרוך בתשלום. מחיר לתיקון תאורה אחורית / כבלים למסך החל מ -350 ש"ח, כולל בעיקר חלקים ושירותים. במקרים מסוימים קשה להשיג חלקי מחשב נייד יכול להיות גבוה יותר. ייתכן שתצטרך לשלם משלוח של מחשב נייד אלינו וממנו – בעיקר מדובר בסביבות 55 ש"ח.
תסמיני LCD נפוצים של מסך מחשב נייד / תצוגה / פנל בעת הצורך בהחלפה:
  • צג LCD שבור או צג מחשב נייד סדוק
  • שבירת סדק עכביש
  • שורות בתצוגה דהויה
  • דה-צבע של LCD
  • מסך מחשב נייד עם פסים או פסים
למה זה קורה:
LCD LCD הוא החלק השברירי והיקר ביותר במחשב הנייד. לחץ קטן על התצוגה ינפץ את LCD המחשב הנייד לרסיסים. מחשבים ניידים עם מסכים סדוקים זקוקים ללא ספק להחלפת LCD. חיבורים ולשוניות רופפות עלולים לגרום לקווים ולהקות על גבי צגי LCD. מחשבים ניידים עם LCD מדמם או TFT דולפים זקוקים להחלפות מסך.
כמה:
תגלה שהמחירים שלנו על מסך מחשבים ניידים LCD סבירים מאוד. אנו גובים בעיקר (כולל התקנה) החל מ- 380 ש"ח  עבור החלפת מסך למחשב נייד בגודל 12 אינץ ', החל מ- 450 ש"ח עבור החלפת LCD למחשב נייד בגודל 14 אינץ', מ- 490 ש"ח להחלפת מסך בגודל 15 אינץ ', החל מ- 550ש"ח להחלפת LCD בגודל 15.4 אינץ', מ- 600ש"ח להחלפת LCD בגודל 17 אינץ '. את רוב התצוגות אנו מחזיקים בבית. פחות מ 12 אינץ 'ותצוגות חלופיות אחרות להחלפת LCD למחשב נישא עשויות להיות יותר תלויות במחיר הרכישה שלנו. קשה להצליב מספר חלקי LCD> ממספר דגם המחשב הנייד ולכן הדרך הטובה ביותר לגרום לך להחליף את המסך היא להביא או לשלוח אותו אלינו.