טיפול במיגרנות עם עלוקות רפואיות

טיפול במיגרנות עם עלוקות רפואיות

מיליוני אנשים סובלים ממיגרנות מדי שנה, למעשה נאמר כי אחד עשר מתוך מאה סבלו מכאבי ראש או סובלים ממיגרנה. גם מיגרנות הן כאחד הגורמים העיקריים לחוסר פרודוקטיביות במקומות העבודה. ואכן, מיגרנות יכולות להפוך את חיי הקיום של האדם לבלתי נסבלים, במיוחד מכיוון שהכאב בדרך כלל כה עז, עד שבקושי יכול לעשות שום דבר אחר מלבד להתלונן ולקוות שהכאב יחלוף בהקדם האפשרי. הסיבות המדויקות לכאבי ראש במיגרנה עדיין אינן ברורות, אם כי לפני מספר שנים, סברו כי מדובר בשינוי במצב כלי הדם המספקים את המוח. אולם כעת, האמונה על מיגרנה נובעת מההפרעה נובעת מהמוח עצמו ולא מכלי המספקים אותו.

עלוקות הן יצורים נפלאים, למרות המוניטין שלהם שהם מעט – בסדר, מגעילים מדי עבור אנשים רבים, הם עדיין מוכיחים כיצורים מועילים! חסרי חוליות מדהימים אלה מצאו דרך לשמור אותנו מאושרים ובו בזמן לשמור על עצמם מאושרים. זו מערכת יחסים שמועילה הדדית, אז אתה באמת צריך לתהות מדוע רוב האנשים חוששים מהם כל כך הרבה.

עלוקות ומיגרנות

קיימת תיאוריה המציעה כי מיגרנות נגרמות על ידי קרישי דם זעירים שנוצרים בלב, ואז עוברים למוח וקרישי דם אלה משבשים את זרימת הדם למוח ובכך גורמים לתסמינים האופייניים של מיגרנה כמו זו- כאבי ראש צדדיים, פוטופוביה ובחילה. כפי שאולי כבר ידעתם, יש חומר שנמצא בעלוקות שנקרא הירודין. חומר זה הוא חומר נוגד קרישה, הגורם לדם להיות מדולל יותר, וכך מאפשר לו לזרום קל ומהיר יותר. הירודין יכול להמיס את הקרישים הקטנים שנוצרו על ידי המרת פיברינוגן לפיברין.

 

ידוע גם כי טיפול בעלוקות יכולות להגביר את מחזור הדם בגוף, אפילו על הראש, מכיוון שהוא מוצץ מספיק דם בכדי לגרום לזרם הדם. עלוקות יכולות גם לגרום להרחבת כלי דם, כלומר הכלי מורחב ובכך להוריד את הלחץ על דפנות כלי הדם הללו ולשפר את זרימת הדם.

זרימת דם טובה היא חיונית! באזור כואב, זה הכרחי בהחלט, במיוחד במקומות כמו במוח ושימוש בעלוקות במקום בתרופות למיגרנות הוא בריא יותר. ראשית, לתרופות עלולות להיות תופעות לוואי חמורות בניגוד לעלוקות אשר אם מטפלים בהן כראוי, הן בטוחות יחסית ואין להן תופעות לוואי ממושכות.

תרופות, במיוחד משככי כאבים חזקים כמו סמים, יכולים להיות ממכרים, ולכן לא מומלץ אם אפשר. שימוש תכוף בתרופות מסוימות עשוי גם לגרום לתלות ולעלייה בהתמכרות ולהתרגלות הגוף מה שגורם להגברת המינון, כלומר בפעם הבאה שאתה סובל מכאבים, ייתכן שתצטרך מינון גבוה יותר וכפי שאתה עשוי להיות מודע, מינונים גבוהים יותר של תרופות עלולים להיות רעילים לגופך.

חומר נוסף ברוק העלוקה שידוע כמסייע בהחזרת מיגרנות הוא חומר הרדמה טבעי המשתחרר לאחר הצמדתו ויכול להקל מאוד על אי הנוחות. אם אתה מעדיף שתהיה עלוקה על הראש שלך ולא כאב ראש מתפצל, אז אולי טיפול בעלוקה רפואית הוא טיפול שעושה קאמבק חזק בשנים האחרונות והוא הדבר בשבילך.