עיסוי מפנק - מדוע עיסוי כל כך הרבה יותר מפנק

עיסוי מפנק – מדוע עיסוי כל כך הרבה יותר מפנק

אנשים אוהבים לפנק את עצמם ביום בספא שכולל עיסוי של שעה. אולי היית בחופשה ועשית עיסוי המשקיף על החוף או על סיפון ספינת תענוגות.

כן, עיסוי בהחלט מספק תחושת רגיעה. אך לעיסוי טיפולי, סוג העיסוי שאנו מציעים בכל טיפול במרכז הבריאות הטבעי, יתרונות מדעיים שהוכחו הרבה מעבר להנאה משעה מרגיעה של "זמן אני".

ראשית, עלינו להבין מה קורה מנקודת מבט פיזיולוגית במהלך עיסוי טיפולי. כאשר הרקמה הרכה בגופנו – השרירים, העור, הגידים והרצועות – מתחככות, נלחצות ומופעלות, מגרים את זרימת הדם ואת זרימת הלימפה. הפגת המתח שאתה חווה נגרמת על ידי חידוש חמצן וחומרים מזינים בתאים.

לאינדקס עיסוי מפנק ליחצו כאן

זה לא רק עוזר לשריר, למפרק או לאזור הבעיה הממוקד, אלא יש לו גם השפעה במורד הזרם, ומשפר את תפקוד המערכות השונות בגופנו, כולל מערכת החיסון, מערכת העצבים, מערכת העיכול, מערכת הרבייה והמערכת האנדוקרינית.

עיסוי טיפולי הוא אחד המרכיבים של בריאות הוליסטית, או רפואה פונקציונלית, גישה לרפואה הרואה בגוף האדם רשת של מערכות מחוברות. המטרה היא להחזיר את הפונקציונליות והבריאות על ידי תיקון חוסר איזון הגורם למחלות ולמחלות, אם כי לעיתים קרובות מסתכלים על עיסוי טיפולי מנקודת מבט שלד-שלד.

טיפול כירופרקטיקה עובד על אותו אורך גל. כירופרקטורים משתמשים בעמוד השדרה כדי להחזיר את האיזון במערכות הגוף השונות. למעשה, מחקרים מדעיים הראו כי התאמה של כירופרקטיקה מאיש מקצוע שהוכשר במיוחד יכולה להשפיע על כל מערכת בגוף.

לפני התאמת כירופרקטיקה או כל ביקור טיפולי במרכז הבריאות הטבעי – מסיאטיקה לתסמונת שרוול מסתובב – מבצעים עיסוי טיפולי בחולה. זה עוזר לשרירים ולמערכות במורד הזרם להתכונן טוב יותר להתאמה. והכי חשוב, זה עוזר לספק לחולים טיפול יסודי יותר, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר.

הצורך בעיסוי עולה ככל שאנחנו מתבגרים בגלל התייבשות שרירים ונוקשות. חשוב על אותם מבחני מראה בבית. מדוע ילד בן 15 יכול להשלים בקלות סדרת כפיפות בטן, אבל בן 55 מתנדנד ונופל למטה? בנוסף להיותו בעל חוסר איזון רב בשרירים, בן 55 הוא כה נוקשה!

זו הסיבה שבדיקות מראה בבית הן חשובות. הם חושפים חוסר איזון שרירי ותפקודי בגוף. גירוי השרירים בעיסוי טיפולי הוא דרך נהדרת להכין את הגוף לפיזיותרפיה המשפרת את היציבות, הכוח והגמישות הנחוצים להחזרת האיזון ולעמידה באותן מבחני מראה.

עיסוי טיפולי יכול לשמש גם לטיפול במספר מצבים ומחלות ספציפיות. עיסוי לימפתי, המכוון במיוחד למערכת הלימפה, משפר את המערכת החיסונית ולעיתים קרובות הוא חלק מתוכנית טיפול במחלות סרטן ומחלות אוטואימוניות. עיסוי בהריון מקדם הרפיה בשרירים, ומחקרים הראו שנשים שעוברות עיסוי במהלך ההריון נוטות לעבור לידה חלקה יותר.

לאינדקס עיסוי מפנק ליחצו כאן

מצבים אחרים שניתן לשפר בעזרת עיסוי טיפולי כוללים:

  • לחץ
  • כאבי ראש
  • עייפות
  • נדודי שינה
  • דַלֶקֶת פּרָקִים
  • לחץ דם גבוה
  • תסמונת קדם וסתית

תן לי להיות ברור לגבי דבר אחד. אין לי שום דבר נגד עיסוי בספא. לכל אחד מגיע קצת פינוק והעיסויים במפעלים אלה מציעים יתרונות רבים מאותם יתרונות כמו עיסוי טיפולי.

עם זאת, היתרונות הבריאותיים של עיסוי טיפולי ממוקד המבוצע על ידי מטפל בעל רישיון רב חורגים מכל נושא בריאותי מבודד. זה רק כלי אחד נוסף במחסן שלנו – חלק מגישה משולבת לבריאות ולבריאות שכל הצוות שלי ואני מאמינים בה כל כך חזק.