מחירים סנטינל וואן SentinelOne

סנטינל וואן – הגנת נקודות קצה מתקדמת

הגנה על נקודות קצה אוטונומיות

למחירים מעודכנים של SentinelOne לחצו על הקישור הבא: מחירים SentinelOne 

פלטפורמת הגנת נקודת הקצה SentinelOne (EPP) מאחדת מניעה, זיהוי ותגובה בסוכן יחיד שנבנה במיוחד המופעל על ידי למידת מכונה ואוטומציה. הוא מספק מניעה וזיהוי של התקפות על פני כל הווקטורים העיקריים, חיסול מהיר של איומים עם יכולות תגובה אוטומטיות לחלוטין, מונעות מדיניות, ונראות מלאה של סביבת נקודת הקצה עם זיהוי פלילי של הקשר מלא בזמן אמת.כשנקודות קצה קריטיות נחשפות, כולנו פגיעים. יש יותר מנתונים ודולרים על כף המאזניים. ממערכות בריאות ותשתיות ועד מידע אישי, התוקפים אינם יודעים גבולות. ועולם חסר גבולות רק הופך אותנו לפגיעים יותר. בגלל זה נוצר SentinelOne.

SentinelOne לא צריך שום ידע מוקדם על התקפה כדי לזהות אותה ולתקן אותה. הסיבה לכך היא שאנו מיישמים למידת מכונה ובינה מלאכותית כדי לעקוף תוקפים ללא הרף. מתפתחת תמיד עם נוף האיומים המשתנה ללא הרף, פלטפורמת SentinelOne מוכנה לעצור סוגי התקפות שעדיין לא קיימים. כך שאנשים יכולים לעבוד, לחיות ולהשתמש בטכנולוגיה נקייה מאיומים וללא מעצורים מאבטחה חודרנית.

יתרונות סנטינל וואן

הגנה

מניעה רב-שכבתית אוטונומית המכסה את כל וקטורי ההתקפה, גם כאשר
טכנולוגיית למידת מכונה במצב לא מקוון שאינה מסתמכת על חתימות ואינה דורשת עדכונים יומיים/שבועיים או סריקות חוזרות,
הפחתת ההקשר המלא של פעילות זדונית, הפחתת זמן ועלות תיקון מכשירים נגועים
מתן הזיהוי הפלילי הנכון. חסימה לא מספיקה. לקוחות רוצים לדעת מאיפה מגיעים האיומים ומה הם ניסו לעשות

ראות

נראות חוצת פלטפורמות לנקודות קצה – אנו חורגים מהגבולות של EPP ו-EDR עם יכולות ערך מוסף כגון נתוני היגיינת IT
נראות לתעבורה מוצפנת – מכיוון שכל המשתמשים חשופים להתחזות ו-70% מתעבורת האינטרנט היא
נראות מוצפנת בכל היישומים ו ריצה תהליכים

פשטות

סוכן קל משקל אחד מספק את הפונקציונליות הבאה –

  • EPP
  • DR
  • HIPS
  • ניטור שלמות הקבצים
  • פגיעות/ניהול סיכונים

קונסולה מנוהלת המתארחת בענן, מקומית או בדגם היברידי.

יעילות גבוהה יותר, השפעה נמוכה יותר על המערכת וחוויית משתמש קצה אופטימלית

אוטומציה

פלטפורמת SentinelOne בנויה בגישה של API-ראשון ויש לה אינטגרציות עם SonicWall, Fortinet, Splunk, QRadar, LogRhythm, Demisto, Phantom, ואפילו Alexa, אם להזכיר כמה.

יש לבודד אוטומטית מכשירים נגועים ולחסן את שאר
קובצי השחזור של נקודת הקצה במקרה מאוד לא סביר של תוכנת כופר. כאשר 44% מהעסקים מתמודדים עם זיהומים של תוכנות כופר ב-12 החודשים האחרונים, התאוששות והחזרה לאחור היא יכולת נוחה

מחירים סנטינל וואן SentinelOne

למחירים מעודכנים של SentinelOne לחצו על הקישור הבא: מחירים SentinelOne 

SentinelOne מוכח ארגוני בנתה פתרונות כדי לענות על צורכי התשתית של הארגון שלך. ניתן להרחבה, ניהול ענן ו-On-Premise, תמיכה לא מקוונת וממשק API חזק.

קליינט התקנה  קל משקל ובעל ביצועים גבוהים. PC, Mac, Linux, VDI. אנחנו מכוסים אותך. אבטחה בזמן אמת במכשיר, ואוטונומית מלאה.

שילובי אבטחה  המוצר שלנו יכול לשמש כפלטפורמה או כאינטגרטור. ל-SentinelOne יש כרגע 15 אינטגרציות

מוסמך ומוכר עבדנו עם תעשיית האבטחה וענפים ספציפיים כדי להיות תואמים ומוכחים. Gartner, NSS Labs, AV-Test, AV-Comparatives, MRG Effitas, PCI-DSS ו-HIPAA, אם להזכיר כמה.

אחריות על תוכנות כופר  ראש אסטרטגיית האבטחה שלנו, ג'רמיה גרוסמן, ניסח את תוכנית האחריות על תוכנות כופר מכיוון שאסור להשאיר לקוחות בחושך כאשר מתרחשות התקפות סייבר חדשות.

מונע חדשנות  אנו מדמיינים מחדש את אבטחת הסייבר עבור העולם המודרני. כל מה שאנחנו עושים בנוי לאיומי המחר, תוך שימוש בהתנהגות + AI. חשוב לא פחות במה שאנחנו עושים: ארכיטקטורה, תשתית ושימושיות.