תמי 4 הזמנת טכנאי

תמי 4 הזמנת טכנאי

מכשירי ברי מים חמים, או ברזי מים רותחים ייעודיים, הם כלים שימושיים לבישול, ניקוי ופעילויות אחרות ברחבי הבית. אבל אם אתה מבחין באחת (או בכול) מהבעיות הבאות, הגיע הזמן לקרוא לתמי 4 הזמנת טכנאי.

#1 דליפות קבועות

התרחבות החום היא הסיבה השכיחה ביותר לדליפות מתקן. כשהמיכל שלך מתחמם, הוא משחרר עודפי מים דרך הברז שלך, וכתוצאה מכך טפטפות מדי פעם. טפטופים הקשורים להרחבה הם תקינים ואינם דורשים תחזוקה. אבל, אם הטפטוף הופך קבוע או גדל בנפח, שסתום כיבוי פגום עשוי להיות אשם. כדי למנוע כוויות אפשריות, פנה לטכנאי מורשה לבצע את כל התיקונים הדרושים.

#2 טמפרטורה לא עקבית

הטמפרטורה של בר המים החמים שלך מוגדרת במפעל. לרוב המכשירים יש תכונת התאמת טמפרטורה ידידותית למשתמש שמקלת על ההתייחסות להגדרות חמות מדי או קרות מדי. אם טמפרטורת המים שלך נשארת זהה לאחר שביצעת שינויים, התקשר לטכנאי שיבדוק אם יש גוף חימום פגום.

#3 לחץ נמוך

מפלס המים במכשיר קובע את לחץ המים שלך. אם הלחץ שלך נמוך, ייתכן שיש הצטברות של מינרלים אי שם במכשיר שלך. התקשר לטכנאי כדי לנקות כל חסימה. ניסיונות עשה זאת בעצמך עלולים לגרום לפציעה אישית חמורה או נזק למכשיר שלך. 

#4 אין מים חמים

מפסק מנוע או גוף חימום פגום בדרך כלל גורם למחסור במים חמים. מכיוון שהטיפול בבעיה זו מהווה סיכון להתחשמלות, כדאי להתקשר לטכנאי מוסמך שיבדוק את המתקן שלך. אם הבעיה היא מפסק מעד, הטכנאי יראה לך כיצד לאפס בבטחה את תיבת המפסק שלך.

לשרות לברי מים נא ללחוץ על הלינק למעבר לאתר https://aquatal.co.il

לרכישת פילטר תמי 4