החלפת מצבר עד הבית או במשרד

החלפת מצבר עד הבית או במשרד

החלפת מצבר עד הבית או במשרד

בדרך כלל תקבל כמה סימני אזהרה לפני שמצבר הרכב שלך מת. עם זאת, זה ככל האפשר לסבול מכשל פתאומי במצבר. לא משנה איך זה קורה, זה לא מצב אידיאלי כשיש לך התחייבויות אחרות.

החלפת מצבר עד הבית
החלפת מצבר עד הבית

מהו שירות החלפת מצברים?

שירות החלפת מצברים יכול לאפשר לכם להפעיל את הרכב מחדש עם זמן השבתה מינימלי. כאשר אתה קורא לשירות מכונאי מקצועי יגיע למיקומך כדי להחליף את המצבר המת למצבר חדש. זה כמו לקחת את הרכב שלך לחנות מבלי ללכת לחנות.

כיצד מתבצעת החלפת מצבר?

מכונאי יבדוק את כדאיות המצבר הנוכחית שלך. יש אפשרות שחוסר הכוח שלך לא קשור למצבר מת. תקלות אחרות עלולות לגרום לאותן בעיות. המכונאי ינהל אבחון כדי להבין את הסיבה הבסיסית. אם יש צורך במצבר חלופית, המכונאי יחליף אותה במצבר חדשה ומתוקנת.

המלצות

במידת האפשר, עליך לתמרן את רכבך למצב המאפשר גישה נוחה למצבר של מכוניתך. זה לא תמיד אפשרי, וזה בסדר.

תסמינים המצביעים על כך שאתה זקוק להחלפת מצבר

עדיף להחליף את המצבר לפני שהוא מת, במקום לחכות עד שהמכונית שלך מושבתת. סימנים שהמצבר שלך נכשלת יכולים לכלול את כל הדברים הבאים:

  • נורית אזהרת מצבר / אלטרנטור דולקת או מהבהבת
  • המנוע מתמיע לאט מאוד, או שלא ינקוט (יתהפך) בכלל
  • בעיות חשמליות, כמו אורות הפנים או תקלה ברדיו או עבודה באופן ספורדי בלבד
  • אתה צריך קפיצה לעתים קרובות יותר מאשר לא
  • אורות לא נדלקים
  • מארז המצבר נראה נפוח

גם ללא סימנים, עדיין ניתן לנקז מצבר בין לילה על ידי השארת האורות דולקים או השארת משהו מחובר לשקע החשמל.

החלפת מצבר עד הבית
החלפת מצבר עד הבית

האם אוכל לעשות זאת בעצמי?

אתה יכול לחסוך חלק מהעלות על ידי קנייה של מצבר והחלפתה בעצמך. אבל אם אתה עסוק, או שאתה צריך להחליף את המצבר באופן מיידי, זה יכול להיות יותר הגיוני להשתמש בשירות החלפת מצברים נייד.

זכור, עם זאת, מצבר מת עשויה להיות רק חלק מבעיה גדולה יותר. יש לבצע את הבדיקות המתאימות כדי לוודא שאין סיבוכים אחרים ופחות ברורים. זה יחסוך לך את הטרחה בהחלפת המצבר רק כדי לגלות מאוחר יותר שזה לא הגורם האמיתי לבעיה.

האם אוכל לנהוג בלי לבצע החלפת מצבר?

אתה יכול להמשיך לנסוע עם מצבר גוסס, אבל אתה לא צריך. כאשר מכוניות מסתמכות יותר מתמיד על רכיבים חשמליים, חשוב שיהיה לכם מצבר קיימא לחלוטין בכל עת. אם רכיב חשמלי חשוב נכשל בזמן הנהיגה, זה מגדיל מאוד את הסבירות לתאונה.

אם אתה בהחלט חייב לנסוע, עשה זאת בשעות היום, בכבישים דלי תנועה, ורק אם אתה פונה לחנות לתיקון רכב. אחרת, צרו איתנו קשר ואנחנו נביא את המצבר היישר למיקומכם.