עיסוי מגבר לגבר

עיסוי מגבר לגבר

עיסוי לגברים: מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מזמין

אתה מתאמן על בסיס קבוע ואתה מכיר בכך שגם עם מתיחות קבועות שרירים מסוימים עדיין נוקשים למדי ולא נוחים. אתה גם יודע שהפעם האחרונה ששמעת על עיסוי הייתה כשחברתך עשתה את זה עם חבורת חברותיה למקלחת כלות, וזה פשוט נשמע ילדותי מדי. ואז היה אותו בחור בחשבונאות שנדד מישיבת המכירות השנתית לעשות משהו שנשמע בלתי חוקי במעורפל.  אין דאגות. יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על עיסוי בסיסי כאן.

למעשה שוחחנו עם המטפל בעיסוי מורשה ריץ 'קיאמקו, שהתאמן במכון השבדי בניו יורק, כדי לקבל את חוות דעתו של המומחה. 

היתרונות של עיסוי לגברים

עיסוי מגבר לגבר אם אתה מעורב באופן פעיל בכל סוג של ספורט או אימון על בסיס קבוע, עיסוי טוב מרגיע ומרגיע שרירים הדוקים ויכולים להקל על כאב מפציעה ואף לסייע בהתאוששות. האם אתה טס הרבה לעבודה, או שאתה מועד לחופשה עולמית?

"במטוס ישבת במקום וגופך מתנוון. אתה משותק, בלחץ ובמצב מוזר, כך שגופך נלחץ באופן טבעי, "אומר קיאמקו. “עיסוי טוב מסייע בהפגת המתח הזה, מותח אותך ומחזיר אותך רענן לעולם. למעשה, זו בדרך כלל דרך נהדרת להקל על המתח, להירגע ולהסיר רעלים מגופך. אתה תישן טוב יותר ותחשוב יותר ברור. "

אל תתבלבלו בין סוגי העיסויים השונים. כולם נהדרים, אך כל אחד מהם מציע פילוסופיה משלו ויתרונות ספציפיים.

עיסוי מגבר לגבר
עיסוי מגבר לגבר
אנדרס / Getty Images

4 סוגי עיסויים עיקריים

  • עיסוי תאילנדי פותח על ידי נזירים בודהיסטים לפני אלפי שנים, וכפי שאתה יכול לדמיין, יש לו קצת יותר מסורת רוחנית הקשורה אליו. זה כרוך במתיחות פסיביות יותר ולחץ עדין ומבוצע בלבוש מלא, על פוטון. זה עשוי להרגיש אינטימי באופן מוזר מכיוון שהמטפל ישתמש במשקל גופה למתיחת שרירים מסוימים ויעביר את גופך לתנוחות שונות. זה קצת כמו יוגה, אבל אתה לא עושה את העבודה. עיסוי שיאצו הוא תחום דומה, וחולק טכניקות מסוימות, אך קשור יותר ליישור הצ'י  של הגוף מאשר טיפול בגוף הפיזי עצמו.
  • עיסוי שוודי הוא כנראה המוכר ביותר עבורכם, במיוחד משום שהוא עוקב אחר מסורות מערביות יותר של אנטומיה ופיזיולוגיה. מטפל זה ישתמש בשבץ מוחי רחב, המכונה effleurage ; ואז עובר למקד לאזורי בעיה ספציפיים. 
  • עיסוי רקמות עמוק מבוסס על המסורת השבדית, תוך שימוש בלחץ לשחרור מתח שרירים כרוני. זה נכנס לשכבות עמוקות יותר של רקמת שריר, גידים ופאסיה (החומר שאתה עוסק בעת שימוש בגליל קצף). נאמר כי הוא מפחית את לחץ הדם והורמוני הלחץ ומשמש במיוחד לטיפול בדברים כמו מוגבלות בתנועתיות, פגיעות מתח חוזרות ונשנות – כמו תסמונת התעלה הקרפלית או מרפק טניס – או איסיאטיקה. הלחץ העמוק מפרק קשרים של רקמת שריר וצלקת כדי להקל על הכאב והנוקשות ולהגביר את הגמישות.
  • עיסוי ספורט מבוסס על כל הטכניקות הללו או על כולן, ובהחלט צריך לשלב במשטר שלך, במיוחד אם אתה מתאמן לאירוע ספציפי כמו מרתון, טריאתלון, מרוץ ספרטני או אפילו 5K.  אם לא עשיתם עיסוי (או שעברתם זמן מה), אל תקפצו לתוכו יום לפני האירוע שלכם. עבור כל שבוע או שבועיים מוקדם בלוח האימונים שלך, ואז בערך יומיים לפני הקרב בפועל. עשו זאת שוב יומיים-שלושה אחרי שתתמודדו. התרגול יכול לסייע במניעת פציעות עקב שימוש יתר בשרירים ולחצים לקראת התחרות, ואז להקטין את זמן ההחלמה לאחר האירוע. היו מוכנים, אם כי: בניגוד לעיסוי מסורתי, מטפל בעיסוי ספורט עשוי לתת לכם שיעורי בית והדרכה לתיקון צורות בדיוק כמו מאמן. 

לאחר שהחלטת על הטכניקה המתאימה לך, קבע פגישה. צריך לדעת יותר על מה שקורה בפועל במהלך עיסוי מפנק ?

למה לצפות במהלך עיסוי

קיאמקו ממליץ על תקשורת יתר עם המטפל שלך: "ספר לנו מראש על כל הבעיות הרפואיות שאתה חווה. האם יש לך כאבי גב או פציעות כלשהן? יש מחלות עור? למעשה, אם יש לך פריחה כלשהי, אתה לא צריך לקבל הודעה. שמור על לחות לפני הפגישה וגם אחריה. זה הכל על הנוחות שלך, אז, בדיוק כמו החיים, להיות ברור וישיר לגבי מה שאתה מצפה. האם אתה רוצה לחץ עמוק יותר או עדין יותר? " 

ברוב המקרים כל פיסות שובבות יכוסו במגבת או סדין – אפילו שמיכה במקרים מסוימים כדי לשמור על חום גופך והדם מסתובב – כך שאינך באמת צריך להיות מודאג מצניעות. שוב … מתקשר יתר על המידה. אלא אם כן אתה עובד עם מתאמן או מתחיל חדש, רוב המטפלים בעיסוי ראו הכל ולא היה אכפת להם פחות מהופעתך. לאחר מכן תטפס אל שולחן עיסוי ותשכב על הבטן, כשראשך נתמך במנוחת פנים, כך שתוכל לנשום בנחת. 

לאחר מכן המטפל ימשיך לשפשף את עורך ושריריך בשמן או בקרם. "לאנשים יש רגישויות לניחוח שונות", מציין קיאמקו. “הרבה לקוחות שלי יבקשו ממני לתת להם להריח את המוצר שאני משתמש בו קודם. הם עשויים לבחור ללכת עם משהו לא מבושם, או עם ניחוח שהם אוהבים. " הוא מציין שיש דבר כזה עיסוי יבש, ללא שימוש במוצר בכלל.  לאחר השמן, המטפל שלך יתחיל בכל עיסוי שבחרת. הקפד לבדוק את המטפל שלך לגבי אי נוחות בדרך. ולבסוף…

ראה איש מקצוע מורשה

מטעמי בטיחות, אנו ממליצים למצוא איש מקצוע מורשה. באופן זה יש סיכוי גבוה יותר שתמנע מפציעה ותקבל את החוויה הטובה ביותר האפשרית. בדוק את האגודה האמריקאית לטיפול בעיסוי . למרות שהאתר מיועד בעיקר לאנשי מקצוע בעיסוי להיפגש, יש קישור שיסייע במציאת מטפל בעיסוי בשם, מילת מפתח או מיקום. קיאמקו, למשל, למד במכון השבדי בניו יורק והיה צריך להשלים מספר מסוים של שעות לפני שהוסמך על פי הדרישות של מדינת ניו יורק. הוא גם צריך לקחת נקודות זכות השתלמות לאורך זמן כדי לשמור על הרישיון שלו. אתה יכול גם לקבל הפניה למישהו דרך ספא או חדר הכושר שלך. 

זה לא אומר שאולי לא תקבל שיבוש מכובד על ידי אחד מאותם אנשים בקניון או בשדה תעופה … אבל במיוחד אם אתה מתייחס לדאגה ספציפית, מדוע להסתכן בכך? מאותה סיבה, אתה עשוי לראות פרסומות עבור "עבודת גוף",   או "עיסוי כף רגל", מונח המשמש לעתים קרובות על ידי מי שנותן עיסויים, אך אינם מורשים בפועל. חוקים משתנים ממדינה למדינה, אך ברוב המקרים, באופן חוקי אינך יכול להציע עיסוי ללא רישיון. 

לבסוף, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר … חושני; כלומר,דירות דיסקרטיות עם  "הפי אנד" הפתגם, אתה לא הולך לקבל את זה ממטפל מורשה. ברצינות אפילו לא חושב על זה. זהו כרטיס חד כיווני לתביעת הטרדה מינית ולכלא אפשרי.

לקבלת קירוב בבית של עיסוי מקצועי, תמיד תוכלו לפנות לעיסוי היפר וולט או לאחד מעמיתיו הדומים.